Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

23/11/22
Egta’s Expert series: Insights in de aandachteconomie

Is aandacht de meest waardevolle grondstof in de wereld? Nu content producenten en merken allemaal hun best doen om de aandacht van de consument te vangen wordt deze meeteenheid steeds belangrijker. Hoe meer aandacht de reclame krijgt, des te beter zijn de bedrijfsresultaten.

Vanwege World TV Day, door de Verenigde Naties uitgeroepen op jaarlijks 21 november, heeft het egta team dit jaar vier reclame industrie experts gevraagd om hun mening te geven over de aandachteconomie. Dit jaar is aandacht namelijk het centrale onderwerp van World TV Day. De volgende vier personen worden in de onderstaande video’s voor de laatste editie van de Egta’s Expert series geïnterviewd over aandacht voor reclame, meettechnieken en nog veel meer:

Pooja Midha (EVP, General Manager, Effectv)

Joe Marchese (General and Build Partner, Human Ventures)

Andy Brown (CEO, The Attention Council)

Nicolas Grand (SVP Transformation, Global Investment, OMG)

Over egta
Egta is de Europese branchevereniging voor de TV- en radio-industrie, en vertegenwoordigt 160 verschillende TV-sales huizen uit 40 verschillende landen. Hierdoor heeft egta een zeer grote en zeer gevarieerde achterban.

 

 

 

 

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

27/10/22

Europese TV-marketingorganisatie egta lanceert podcastserie met 10 industry experts

Nieuws

Ben je geïnteresseerd om tijdens je woon-werkverkeer op de hoogte te komen van de laatste industry insights? Luister dan in de nieuwe podcastserie van egta

02/08/22

The Global TV Group: vier onderzoeken die internationale aandacht verdienen

Nieuws Onderzoek

The Global TV Group, een samenwerkingsverband van alle TV-marketingorganisaties, heeft een compilatie gepubliceerd van de meest recente TV-onderzoeken. De compilatie focust op vier onderzoeken die

Topics: Reclame-effect, ROI

23/03/23

Ad Alliance: een nieuwe kijk op effectieve creatieve reclame

Nieuws Kennis

Focus op divergentie, literatuuronderzoek naar de effectiviteit van creatieve reclame. Volgens een aantal marketeers zit de reclamewereld op dit moment in een creativiteitscrisis. Zonde, want

Topics: Reclame-effect

19/08/22

Waarom is het tijd voor ‘Aandacht versie 2’: Aandachtwetenschap

Nieuws Onderzoek

In haar blog voor The Media Leader geeft Karen Nelson-Field een overzicht van de onderwerpen die ze de afgelopen 12 maanden heeft behandeld. Gedurende die

Topics: Reclame-effect, ROI

18/05/20

Corona creëert creativiteit TV-commercials

Nieuws Covid 19

Inhaakcampagnes zijn er zolang er reclame is. Ze spelen veelal in op actuele thema’s en dat kan er in deze tijd maar één zijn. Corona.

Topics: TV-reclame

9 -
10 december

The Future Of TV Advertising

Al meer dan 15 jaar is The Future of TV Advertising Global hét internationale event waar

8 januari

Koffiedik Kijken 2026

Op donderdag 8 januari 2026 verwelkomt KIT traditiegetrouw de marketingcommunicatie-industrie in het Koninklijk Instituut voor de

AV Planner

Werken voor één van de grootste broadcasters van Nederland en jouw impact dagelijks terugzien op zenders en platformen? Bij Talpa Network

Public Affairs Adviseur

BvA is per direct op zoek naar een Public Affairs Adviseur. Een inhoudelijk gedreven professional die de brug weet te slaan

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met