Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

12/09/24
Event: Screenforce Day 2024 | The Future of TV Advertising

Dinsdag 24 september is het tijd voor een middag Future of TV Advertising tijdens Screenforce Day 2024.
In de Johan Cruijff ArenA kijken we samen met nationale en internationale experts naar de status van TV, nu en in de toekomst. Hoewel het kijkgedrag verandert, blijft TV een uiterst effectief medium. Want TV is veel meer dan alleen lineair kijken; TV is Total Video.

Twee events in één
Het programma van Screenforce Day bestaat uit twee delen; het eerste deel wordt ingevuld door The Future Of TV Advertising en gehost door Justin Lebbon. In het tweede deel betreden onze Local Heroes het podium. De gastheer van Screenforce Day 2024 is Screenforce voorzitter Allard Ruyl (Talpa Network). Het gehele programma is als volgt:

The Future of TV Advertising

  • Orlando Wood – Hoe benut je creativiteit om je commercial nog effectiever te laten zijn?
  • Kate Waters (ITV) – Hoe ITV zichzelf opnieuw heeft uitgevonden.
  • Matt Hill (Thinkbox) – ROI onderzoek Profit Ability 2.
  • Panel: Andy Pilkington (Volvo), Richard Brooks (Unilever) – What Advertisers Want!

Local Heroes

  • Panel: o.l.v. Menno van der Steen (SilverLabs ), met Erik-Jan Koense (Hello TV), Miranda Smit (Praxis) en Tessa Stehouwer (GroupM) – Het gebruik van data voor de juiste media-inzet.
  • Panel: o.l.v. Joost Koning (3Rivers), met Marco Louwerens (Creatief adviseur), Ralph de Beurs (RTL Nederland) en Elsa Gorter (NPO) – Een kijkje in de wereld van TV formats.
  • Merijn Zeeman (Team Visma | Lease a Bike) – Verandering als sleutel tot succes.

Programma
13:15 uur             Ontvangst
14:00                   Start & welkom
14:05                   Deel 1: The Future Of TV Advertising
15:50                   Break
16:20                   Deel 2: Local Heroes
17:30                   Afsluiting
17:35                   Drinks & Bites

Datum & tijd
Dinsdag 24 september 2024 – 13:15-18:30 uur

Locatie
Johan Cruyff ArenA
Zaal Amsterdam ’72
Johan Cruijff Boulevard 1
1101 AX Amsterdam

Hier wil ik bij zijn!
Aanmelden voor Screenforce Day kan middels de uitnodiging die per mail is verstuurd.
Ben of ken jij iemand die deze uitnodiging niet heeft ontvangen maar die Screenforce Day beslist niet mag missen? Stuur dan een email naar info@screenforce.nl en wij zorgen dat je een uitnodiging ontvangt.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

26/06/23

Addressable TV-reclames zijn aantrekkelijker en effectiever

Onderzoek Kennis

De emotionele snaar die addressable TV-reclame raakt bij de consument, zorgt voor de creatieve opleving die de reclame-industrie nodig heeft Kijkers worden voelen zich meer

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

13/11/17

Millennials vinden TV(-reclame) belangrijker dan YouTube

Nieuws Onderzoek

Voor merken die op zoek zijn naar een groot publiek – en al helemaal als het gaat om millennials – is TV nog steeds het

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

06/11/23

Merken die een jaar niet adverteren verliezen 10 procent marktaandeel

Onderzoek Kennis

Marketingdeskundige Les Binet, Head of Effectiveness van adam&eveDDB heeft onlangs een aantal aanbevelingen voor het adverteren in economisch zware tijden gegeven. Uit veel wetenschappelijk onderzoek

Topics: Mediabestedingen, Reclame-effect

5 maart

TV Jaarrapport 2024

Presentatie voor het TV Jaarrappport Het is weer tijd om samen vooruit te blikken én terug

18 maart

MIE’25

Revolutionising Data & Insights: The Transformative Power of Generative AI Op 18 en 19 maart 2025

1 april

The New Life of the Living Room 2025

Wist je dat voor 51% van de kijkers lineaire tv de eerste keuze is wanneer ze

Marketing Executive voor 16 uur per week

Ben jij gek op radio, TV en online video? Heb jij video on demand ‘uitgespeeld’ en vaak je oortjes in voor

Teamlead Communicatie

Als Teamlead Content Communicatie bij RTL geef je leiding aan een team van zes communicatieadviseurs en werk je strategisch aan de

Mediamanager

Fremantle Nederland is op zoek naar een Mediamanager voor hun afdeling postproductie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het efficiënt

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met