Vanaf deze week breidt KIJK.nl haar aanbod in entertainmentnieuws uit met een internationale blik. Op het nieuwe platform Scoop Network wordt de kijker meegenomen in de wereld van glitter en glamour. Van interviews op de grootste filmfestivals tot een kijkje achter de schermen bij de belangrijkste fashionshows. Met dagelijks een nieuwe aflevering van één van de Scoop-programma’s brengt KIJK.nl het laatste internationale nieuws over film, mode, muziek, social media en lifestyle.
Naast alle afleveringen van het gevestigde entertainmentprogramma Shownieuws, maakt KIJK.nl met de lancering van Scoop Network extra showbizzcontent uit de hele wereld beschikbaar. Wat is de favoriete film van grote Hollywoodsterren? Welke outfits vind je in de garderobes van invloedrijke fashionista’s? Wat is de leukste content op social media? En wat zijn de laatste lifestyle tips en trends van dit moment?
Iedere dag komt er om 12.00 uur een nieuwe aflevering online van deze internationale programma’s:
Maandag: Celebrity Scoop
Dinsdag: Hollywood Buzz
Woensdag: Instaglamour
Donderdag: Fashion Forward
Vrijdag: Your Entertainment Fix
Zaterdag: Kids Flix
Zondag: A-List Lifestyle
Deze programma’s worden geproduceerd door FCCE voor Scoop Network, a world of entertainment.
Nieuwe afleveringen: Iedere dag vanaf 12.00 uur op KIJK.nl/scoopnetwork.
Over KIJK.nl
KIJK is hét videoplatform van Nederland. Je vindt er je favoriete programma’s van SBS6, Net5, Veronica en SBS9 en content van andere Talpa Network-merken zoals LINDA., StukTV en Gierige Gasten. Verder aggregeert KIJK content van partners als Scoop Network en Pathé Thuis. KIJK is naast web, ook beschikbaar als app voor iOS, Android & Smart TV.
Scoop Network is een onderdeel van FCCE
FCCE is een internationaal productie- en distributiebedrijf, met vestigingen in Amsterdam, Nairobi en LA, dat film-, mode-, muziek- en celebrity- lifestyle gerelateerde content produceert voor alle doelgroepen. FCCE beheert een groot professioneel up-to-date digitaal archief dat bestaat uit meer dan 12.000 uur, beginnend in de jaren 80. En dat aantal uren blijft groeien, aangezien FCCE camerateams alle grote filmfestivals, muziekevenementen, award shows en fashion weeks over de hele wereld bezoeken om de sterren en gamechangers uit elke branche te interviewen.
Bron: Talpa Network