Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

18/07/22
Nieuwe functie voor NLZIET: kidsprofiel

NLZIET heeft vandaag het kidsprofiel tot 6 jaar gelanceerd met reclamevrije kinderprogramma’s van de Nederlandse zenders. Het kidsprofiel tot 6 jaar biedt ouders een veilige kijkomgeving voor hun jonge kinderen.

Makkelijker terugvinden
Door het vandaag gelanceerde kidsprofiel tot 6 jaar is dit aanbod nog makkelijker terug te vinden met programma’s zoals Bumba, Buurman & Buurman, Bob de Bouwer, Babar, Calimero, Nijntje, Maya de Bij, Teletubbies, Woezel & Pip, Pingu en Sesamstraat. Vorige maand voegde de on-demand dienst al de kinderzender Pebble TV toe.

Voor de jongste kijkers
Niels Baas (directeur NLZIET): ‘Met een aanbod van meer dan 200.000 tv-programma’s op NLZIET is het soms lastig om kinderprogramma’s te ontdekken. Met de komst van het kidsprofiel tot 6 jaar willen we het voor de jongste kijkers en hun ouders nog makkelijker maken om de mooiste kinderprogramma’s te vinden binnen een veilige kijkomgeving. NLZIET zal in de toekomst ook voor oudere kinderen een kidsprofiel ontwikkelen, zodat ook zij makkelijker hun favoriete programma’s kunnen bekijken.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

Manager Regulatory Compliance Discovery

Discovery is een begrip in de media-entertainmentindustrie. Vanuit onze Amsterdamse vestiging werken we met passie

Data Analist

Binnen het Data & Strategy team houden we ons onder andere bezig met het leveren

Commercial Traffic & AVS Specialist

Commercial traffic & AVS vormt samen met Campaign Planning het Sales Operations team. En sámen

16 maart

TV Jaarrapport 2022 | Screenforce

Donderdag 16 maart presenteert Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Met hoeveel procent is de

23 maart

TV Masters | Screenforce

Speciaal voor startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant organiseert Screenforce voor de derde keer TV Masters.

25 april

The Future of Brands conferentie – 25 en 26 april

Vlak voor de feestdagen zijn de thema’s bekend gemaakt van de The Future of Brands

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en