BBC First treedt toe tot Screenforce

BBC First, de Britse zender voor premium drama- en crimeseries, treedt toe tot Screenforce, de marketingorganisatie van de Nederlandse TV zenders. Met deelname in Screenforce wordt BBC First ook vertegenwoordigd in Stichting KijkOnderzoek en neemt zij deel aan de verschillende innovatieprojecten, onderzoeken en andere activiteiten van Screenforce. Arran Tindall, SVP Key Markets EMEA, BBC Studios: […]

TV-inkoopplatform TIP breidt uit met uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP, het platform voor de rechtstreekse inkoop van TV-campagnes, is in volle gang. Om het inkoopproces efficiënter te maken is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit, het toevoegen van uitzendinstructies. Met de uitzendinstructies geven de TV-planners aan welke commercial in welk ingekocht reclameblok uitgezonden dient te worden. Met de toevoeging van deze […]

Paramount Network komt naar Nederland

Paramount Network wordt op dinsdag 24 mei 2022 in Nederland gelanceerd. De nieuwe tv zender neemt de plaats in van Spike, dat zich momenteel richt op reality, entertainment en live sports. De introductie van Paramount Network (onderdeel van Paramount Global – voorheen ViacomCBS Networks International) betekent een flinke uitbreiding van het aanbod op de zender […]