Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

12/03/20
Presentaties Screenforce TV Jaarrapport 2019

Op 9 maart vond de presentatie van het TV Jaarrapport 2019 plaats in De Hallen Studio’s in Amsterdam. Een geslaagde dag waarbij Michel van der Voort, directeur Screenforce, de resultaten over 2019 wat betreft de kijkers- en de adverteerdersmarkt aan meer dan 200 adverteerders, bureaus, strategen, consultants en andere relaties presenteerde.

Wil jij de presentaties nog eens terugkijken? Of kon je er toch niet bij zijn? Bekijk hieronder de video-opnames.

Naast inzicht in de jaarcijfers en een blik op de toekomst en nieuwe ontwikkelingen presenteerde de Australische marketingprofessor Karen Nelson-Field de resultaten van haar nieuwe onderzoek: The Attention Economy and How Media Works.

Mikael Ekelöf van TV4 vertelde over welke stappen Zweden heeft genomen om tot een nieuw (cross mediaal) mediaonderzoek te komen en wat dat hen heeft gebracht.

Aansluitend op de presentatie van Mikael Ekelöf gaf Sjoerd Pennekamp van SKO aan wat we in Nederland mogen verwachten van het nieuwe kijkonderzoek.

Naast video-opnames is er ook een verslag gepubliceerd van de presentaties. Het TV Jaarrapport kun je hier downloaden.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

01/08/22

2022 update WARC whitepaper ‘The Anatomy of Effectiveness’

Nieuws

In 2019 heeft WARC, het internationale instituut voor marketing intelligence, de eerste whitepaper met als titel ‘The Anatomy of Effectiveness’ gepubliceerd. Daarin wordt de vraag

Topics: Reclame-effect, ROI, TV-reclame

20/06/22

The New Life of The Living Room: Onderzoek RTL AdConnect naar gebruik van het TV-scherm

Nieuws Onderzoek

In Nederland zijn Smart TV’s, smartphones en tablet om regelmatig videocontent mee te bekijken populairder dan in alle overige Europese landen. RTL AdConnect en SmartClip

Topics: Online Video, Reclame-effect, TV-reclame

13/06/22

Thinkbox webinar: de context van aandacht volgens internationale experts

Nieuws Onderzoek

De Engelse TV-marketingorganisatie Thinkbox heeft een bijeenkomst georganiseerd waarin internationale experts hun visie geven over de belangrijkste aspecten om de aandacht van de consument te

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

Projectcoördinator

Heb je oog voor zowel hoofdlijnen als details? Ben je oplossingsgericht en ga je geen

PR Manager

Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA) is a leading global media and entertainment company that creates

(Junior) Digital Campaign Manager

Talpa Media Solutions is de verkooporganisatie voor vier Nederlandse commerciële televisiezenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9

6 september

Cross Media Café: Nieuwsvoorziening van de Toekomst

Op dinsdag 6 september organiseren we in samenwerking met Beeld & Geluid weer een gloednieuw

9 -
12 september

IBC 2022

Van 9-12 september 2022 is de International Broadcasting Convention, ’s werelds meest invloedrijke media, entertainment

15 september

Ster Focus

Tijdens Ster Focus blikken we op donderdag 15 september tijdens een online sessie van 12.00

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en