Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/09/21
‘s Werelds grootste media, entertainment en technologie show IBC 2021 gaat door

Al meer dan 50 jaar is IBC de centrale jaarlijkse ontmoetingsplaats voor de media-, entertainment- en technologiegemeenschap. De beurs kon in 2020 niet doorgaan wegens het coronavirus. Wel was de organisatie actief via haar digitale platform IBC365. Dit jaar zal de vakbeurs gewoon weer plaatsvinden, van 3 tot en met 6 december in RAI Amsterdam. Dat heeft de organisatie van de International Broadcasting Convention afgelopen week bekend gemaakt na de versoepeling van de Nederlandse coronaregels. Vanaf nu kunnen bezoekers zich registreren op de IBC site.

Dankzij versoepeling Nederlandse overheid kunnen internationale beurs en conferentie doorgaan
IBC CEO Michael Crimp is blij dat de beurs en het congresprogramma doorgang kunnen vinden. “We hebben inmiddels al veel positieve reacties gehad van onze exposanten en de industrie op dit nieuws. Met meer dan 650 exposanten zijn we bezig met het invullen van een actievol programma, toegankelijk voor alle beursbezoekers. Vanaf nu kunnen bezoekers zich registreren op onze site. Ik kan niet wachten om iedereen in december in Amsterdam te zien.”. Het thema voor 2021 is dan ook heel toepasselijk ‘Let’s get together again’

Toonaangevende sprekers bieden toegang tot unieke inhoud
De IBC conferentie is een wereldwijd podium voor discussie en debat over de vele uitdagingen voor de (elektronische) media- en entertainmentindustrie. IBC biedt toegang tot unieke inhoud die de hele mediawaardeketen omvat. Sprekers op voorgaande edities waren onder meer Dominique Delport (President International Vice), Daphne Dentz (SVP Mastering & Production Technology Warner Bros), Cécile Frot Coutier (Head of YouTube EMEA, YouTube), Kelly Day (President, Viacom Digital Studios), Tim Davie (CEO, BBC Studios), Keith Underwood (Chief Operating Officer, Channel 4), Jean-Briac Perrette (President & CEO, Discovery Networks International), Reed Kaufman (Fox Sports) en Richard Mills (Technical Director, Sky VR Studios, Sky).

Deze Keynotes voor de 2021 editie zijn 1 oktober bekend gemaakt:


Multipurpose event

Door de combinatie van een beursvloer met een conferentieprogramma is IBC een multipurpose event. Deelnemers kunnen zakendoen met klanten en met zakenpartners en kunnen netwerken met de belangrijkste influencers uit de media-industrie. Ze horen meer over de laatste innovaties en kunnen de nieuwste producten en diensten zelf uitproberen.

Inschrijven voor 12 november met korting
Dit jaar is de opzet van IBC iets anders dan de voorafgaande jaren met meer gratis content die beschikbaar wordt gesteld aan de IBC community. De komende weken wordt nog veel bekend gemaakt. Wanneer je je nu inschrijft krijg je korting en word je op de hoogte gehouden van alle nieuwtjes voorafgaand aan de beurs. Er zijn twee opties:

  • Je kan je nu inschrijven voor een gratis ‘IBC Visitor Pass’ waarmee je toegang hebt tot de hele beursvloer, de content presentaties en de online content.
  • Met de ‘IBC Visitor Plus Pass’ kun je gebruik maken van extra voordelen om jouw beursbezoek nog aantrekkelijker te maken. Waaronder bijvoorbeeld fast-track toegang en het gebruik van de exclusieve lounge en meeting ruimtes. Bij inschrijving voor vrijdag 12 november krijg je € 150,- korting op de Visitor Plus Pass (prijs € 245,-).

Bekijk hier alle informatie over het event of schrijf je hier gelijk in.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

20/05/19

IBC 2019: ‘s werelds grootste media, entertainment & technologie show

Nieuws

Van 13 tot en met 17 september vindt ‘s werelds grootste media, entertainment en technologie show plaats in RAI Amsterdam: de International Broadcasting Convention 2019,

13/08/18

IBC 2018: ‘s werelds grootste media, entertainment en technologie show

Nieuws

Van 14 tot en met 18 september vindt ‘s werelds grootste media, entertainment en technologie show plaats in RAI Amsterdam: de International Broadcasting Convention (IBC

27/09/16

Veel belangstelling voor innovaties Screenforce IBC Tour 2016

Inspiratie

Dertig deelnemers namen dit jaar deel aan de derde editie van de Screenforce IBC Tour. Vanwege het grote aantal aanmeldingen vond de tour ook dit

Topics: 2nd screening, HbbTV, Synchronized advertising, Targetted TV Advertising

Projectcoördinator

Heb je oog voor zowel hoofdlijnen als details? Ben je oplossingsgericht en ga je geen

PR Manager

Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA) is a leading global media and entertainment company that creates

(Junior) Digital Campaign Manager

Talpa Media Solutions is de verkooporganisatie voor vier Nederlandse commerciële televisiezenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9

6 september

Cross Media Café: Nieuwsvoorziening van de Toekomst

Op dinsdag 6 september organiseren we in samenwerking met Beeld & Geluid weer een gloednieuw

9 -
12 september

IBC 2022

Van 9-12 september 2022 is de International Broadcasting Convention, ’s werelds meest invloedrijke media, entertainment

15 september

Ster Focus

Tijdens Ster Focus blikken we op donderdag 15 september tijdens een online sessie van 12.00

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en