Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/09/21
’s Werelds grootste media, entertainment en technologie show IBC 2021 gaat door

Al meer dan 50 jaar is IBC de centrale jaarlijkse ontmoetingsplaats voor de media-, entertainment- en technologiegemeenschap. De beurs kon in 2020 niet doorgaan wegens het coronavirus. Wel was de organisatie actief via haar digitale platform IBC365. Dit jaar zal de vakbeurs gewoon weer plaatsvinden, van 3 tot en met 6 december in RAI Amsterdam. Dat heeft de organisatie van de International Broadcasting Convention afgelopen week bekend gemaakt na de versoepeling van de Nederlandse coronaregels. Vanaf nu kunnen bezoekers zich registreren op de IBC site.

Dankzij versoepeling Nederlandse overheid kunnen internationale beurs en conferentie doorgaan
IBC CEO Michael Crimp is blij dat de beurs en het congresprogramma doorgang kunnen vinden. “We hebben inmiddels al veel positieve reacties gehad van onze exposanten en de industrie op dit nieuws. Met meer dan 650 exposanten zijn we bezig met het invullen van een actievol programma, toegankelijk voor alle beursbezoekers. Vanaf nu kunnen bezoekers zich registreren op onze site. Ik kan niet wachten om iedereen in december in Amsterdam te zien.”. Het thema voor 2021 is dan ook heel toepasselijk ‘Let’s get together again’

Toonaangevende sprekers bieden toegang tot unieke inhoud
De IBC conferentie is een wereldwijd podium voor discussie en debat over de vele uitdagingen voor de (elektronische) media- en entertainmentindustrie. IBC biedt toegang tot unieke inhoud die de hele mediawaardeketen omvat. Sprekers op voorgaande edities waren onder meer Dominique Delport (President International Vice), Daphne Dentz (SVP Mastering & Production Technology Warner Bros), Cécile Frot Coutier (Head of YouTube EMEA, YouTube), Kelly Day (President, Viacom Digital Studios), Tim Davie (CEO, BBC Studios), Keith Underwood (Chief Operating Officer, Channel 4), Jean-Briac Perrette (President & CEO, Discovery Networks International), Reed Kaufman (Fox Sports) en Richard Mills (Technical Director, Sky VR Studios, Sky).

Deze Keynotes voor de 2021 editie zijn 1 oktober bekend gemaakt:


Multipurpose event

Door de combinatie van een beursvloer met een conferentieprogramma is IBC een multipurpose event. Deelnemers kunnen zakendoen met klanten en met zakenpartners en kunnen netwerken met de belangrijkste influencers uit de media-industrie. Ze horen meer over de laatste innovaties en kunnen de nieuwste producten en diensten zelf uitproberen.

Inschrijven voor 12 november met korting
Dit jaar is de opzet van IBC iets anders dan de voorafgaande jaren met meer gratis content die beschikbaar wordt gesteld aan de IBC community. De komende weken wordt nog veel bekend gemaakt. Wanneer je je nu inschrijft krijg je korting en word je op de hoogte gehouden van alle nieuwtjes voorafgaand aan de beurs. Er zijn twee opties:

  • Je kan je nu inschrijven voor een gratis ‘IBC Visitor Pass’ waarmee je toegang hebt tot de hele beursvloer, de content presentaties en de online content.
  • Met de ‘IBC Visitor Plus Pass’ kun je gebruik maken van extra voordelen om jouw beursbezoek nog aantrekkelijker te maken. Waaronder bijvoorbeeld fast-track toegang en het gebruik van de exclusieve lounge en meeting ruimtes. Bij inschrijving voor vrijdag 12 november krijg je € 150,- korting op de Visitor Plus Pass (prijs € 245,-).

Bekijk hier alle informatie over het event of schrijf je hier gelijk in.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

20/05/19

IBC 2019: ’s werelds grootste media, entertainment & technologie show

Nieuws

Van 13 tot en met 17 september vindt ‘s werelds grootste media, entertainment en technologie show plaats in RAI Amsterdam: de International Broadcasting Convention 2019,

13/08/18

IBC 2018: ’s werelds grootste media, entertainment en technologie show

Nieuws

Van 14 tot en met 18 september vindt ‘s werelds grootste media, entertainment en technologie show plaats in RAI Amsterdam: de International Broadcasting Convention (IBC

27/09/16

Veel belangstelling voor innovaties Screenforce IBC Tour 2016

screenforce-ibc-tour-2016-verslag

Inspiratie

Dertig deelnemers namen dit jaar deel aan de derde editie van de Screenforce IBC Tour. Vanwege het grote aantal aanmeldingen vond de tour ook dit

Topics: 2nd screening, HbbTV, Synchronized advertising, Targetted TV Advertising

18 september

Screenforce Meets DMEXCO

Op 18 en 19 september zullen de grote spelers en nieuwkomers uit de industrie samenkomen om

24 september

Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising

Maak je klaar voor een middag Future of TV Advertising tijdens Screenforce Day 2024! We hebben

26 september

TV Masters

Ben jij een startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant en wil je alles leren over TV?

Data-Driven Marketing Analyst

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst Als Data-Driven Marketing Analyst bij Abovo Maxlead speel je

Head of Marketing

Als Head of Marketing Benelux & Nordics bij BBC Studios ben je verantwoordelijk voor het versterken van de aanwezigheid in de

Media Consultant

Media Reverse is een snel groeiend, transparant en full service mediabureau. Ze zijn daarom altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe teamgenoten

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met