Categorieën

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Covid-19
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

Pagina's

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact

Social

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
mobile logo
  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
  • Toon menu

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Covid-19
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

  • 08/05/20 Waarom je volgens gedragswetenschap juist nú moet communiceren

    Verschillende onderzoeken maken volgens Walter Limpens van Neurensics duidelijk dat het coronavirus alle drie de voorwaarden voor gedrag (motivatie, mogelijkheid, aanleiding) heeft beïnvloed. De coronacrisis biedt op twee van deze voorwaarden een unieke kans voor adverteerders: de levensveranderende gebeurtenis motiveert consumenten om hun koopgewoonten te veranderen en het afwachtende gedrag van veel adverteerders maakt de prompt van reclame nu relatief sterker.

    Lees het volledige artikel op Marketingfacts.nl.

    Print Friendly, PDF & Email
    • LinkedIn
    • Twitter
    • Facebook
    • E-mail

Events

  • 28 januari 2021 - Koffiedik Kijken
  • maart 2021 - 12e Nationaal Mediawijsheid Congres
  • 8 april - Koffiedik Kijken Koffie Toer
  • 8-10 juni 2021 - ANGA COM

vacatures

  • Talpa Network | Projectmanager Talpa Media Solutions
  • Talpa Network | Marketing Stage Talpa TV
  • Ad Alliance | Campaign Manager
  • Open sollicitatie – Ster

Participanten

Participanten - Talpa TV
Participanten - ORN

Commercial prikbord

Commercial Prikbord

Screenforce Europe

Twitter

  • Deze week op het #CommercialPrikbord: @AmstelBier_NL, @pearleopticiens en @ANWB. De ANWB Wegenwacht heeft ter geleg… twitter.com/i/web/status/13496…

    14 januari 2021 09:21

  • Stichting KijkOnderzoek heeft de TV-kijkcijfers van het jaar 2020 gepubliceerd. De Nederlander keek in 2020 gemidde… twitter.com/i/web/status/13489…

    12 januari 2021 09:14

  • Nieuw op het #CommercialPrikbord: Schoonenberg, Yumeko en de bijzondere samenwerking tussen @thenorthface & @gucci.… twitter.com/i/web/status/13471…

    7 januari 2021 12:56

  • Het jaar 2020 laat zich goed lezen door de best gelezen artikelen, waarin ‘aandacht’, ‘currency’ en ‘effectiviteit’… twitter.com/i/web/status/13463…

    5 januari 2021 09:11

  • Wij wensen iedereen een goed, gezond en gelukkig 2021! Michel, Tom & Inge pic.twitter.com/a158nHFqTN

    31 december 2020 13:32

  • De nieuwste commercial op het #CommercialPrikbord is die van @publicinc. De Social Impact Agency heeft een digitale… twitter.com/i/web/status/13446…

    31 december 2020 11:27

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Disclaimer
  • Privacy statement
  • Colofon

© 2021 Screenforce