Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

13/02/24
De 10 finalisten van de Ster Gouden Loeki 2023 zijn bekend

De strijd om de Ster Gouden Loeki is losgebarsten met de bekendmaking van de 10 finalisten. De commercials die nog in de race zijn voor de publieksprijs voor tv-reclame zijn van Alzheimer Nederland, Calvé, Dove, Heineken, Hema, Interpolis, KiKa, KPN, Lidl en Toyota.

Het bekendmaken van de finalisten betekent ook de start van de stemperiode. Zoals elk jaar bepaalt het publiek wie er met de felbegeerde prijs naar huis gaat. Tot en met 10 maart kon er gestemd worden via stergoudenloeki.nl.

De 10 finalisten:

  • Alzheimer Nederland met ‘Wat alz… het jouw broertje is?’
  • Calvé & Alfred International met ‘Calvé Pindakaas 75 jaar’
  • Dove & Ogilvy met ‘Cost of Beauty’
  • Heineken & LePub / Boomerang met ‘Heerlijk Helder Hoe je ons ook noemt.’
  • Hema & Hotel l’Amour met ‘Kerst’
  • Interpolis & Wefilm met ‘Mis Niks’
  • KiKa & Joe Public met ‘Laat kinderdromen uitkomen’
  • KPN & Dentsu Creative Amsterdam met ‘Dat is entertainment zoals jij het wilt’
  • Lidl & BBDO Germany met ‘Magische feestdagen’
  • Toyota & DDB met ‘Een Toyota rijd je nooit alleen voor jezelf’

Bekendmaking
De winnaar van de Ster Gouden Loeki 2023 wordt op 14 maart onthuld tijdens een feestelijk evenement in Amsterdam. Ster reikt die avond maar liefst drie prijzen uit: de Gouden, Zilveren en Bronzen Loeki.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

26/01/24

De Gouden Loeki: 90’s klassiekers, recente winnaars en de voorspelling voor 2024

Nieuws Inspiratie

Het is weer bijna zo ver: de Gouden Loeki 2023 wordt in maart uitgereikt. Om alvast in de stemming te komen heeft Adriaan Hogervorst, Head

Topics: Reclame-effect

10/03/23

Staatsloterij en TBWA\NEBOKO winnen de Ster Gouden Loeki 2022

Persberichten

Amsterdam, 9 maart 2022 – Staatsloterij en TBWA\NEBOKO hebben met ‘Wacht niet tot geluk je overkomt’ de Ster Gouden Loeki gewonnen. De winnaars ontvingen de

Topics: TV-reclame

01/03/21

Loeki de Leeuw, die jarenlang te zien was rondom de reclameblokken van Ster, keert terug.

Persberichten

Ster is verheugd te kunnen melden dat Loeki bijna vijftig jaar na zijn eerste verschijning zijn rentree zal maken. Ster-directeur Frank Volmer: ‘Ster is fan

28/09/20

Verslag webinar Mark Ritson: Investeren tijdens recessie

Nieuws

Op dinsdag 22 september liet Mark Ritson in een webinar zijn licht schijnen over de corona-crisis en adviseerde over het wel of niet extra investeren

Topics: Mediabestedingen, Reclame-effect, ROI, TV-reclame

17/04/20

Moeten adverteerders hun advertenties aanpassen?

Covid 19 Nieuws Onderzoek

Marktonderzoekbureau DVJ Insights heeft onderzoek gedaan naar de vraag of adverteerders hun advertenties moeten aanpassen. Lucas Hulsebos, CEO van DVJ Insights, schreef hier onderstaand artikel

Topics: TV-reclame

18/09/18

Eye tracking onderzoek Karen Nelson-Field geeft inzicht in langetermijneffect reclame

Nieuws Onderzoek Inspiratie Kennis

De Australische marketingprofessor Karen Nelson-Field heeft een tweede eye-tracking onderzoek gepubliceerd naar de effecten van videoreclame rond TV content (TV en online), Facebook en YouTube.

Topics: Reclame-effect, ROI, TV-reclame

5 maart

TV Jaarrapport 2024

Presentatie voor het TV Jaarrappport Het is weer tijd om samen vooruit te blikken én terug

18 maart

MIE’25

Revolutionising Data & Insights: The Transformative Power of Generative AI Op 18 en 19 maart 2025

1 april

The New Life of the Living Room 2025

Wist je dat voor 51% van de kijkers lineaire tv de eerste keuze is wanneer ze

Marketing Executive voor 16 uur per week

Ben jij gek op radio, TV en online video? Heb jij video on demand ‘uitgespeeld’ en vaak je oortjes in voor

Teamlead Communicatie

Als Teamlead Content Communicatie bij RTL geef je leiding aan een team van zes communicatieadviseurs en werk je strategisch aan de

Mediamanager

Fremantle Nederland is op zoek naar een Mediamanager voor hun afdeling postproductie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het efficiënt

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met