Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

23/11/22
Egta’s Expert series: Insights in de aandachteconomie

Is aandacht de meest waardevolle grondstof in de wereld? Nu content producenten en merken allemaal hun best doen om de aandacht van de consument te vangen wordt deze meeteenheid steeds belangrijker. Hoe meer aandacht de reclame krijgt, des te beter zijn de bedrijfsresultaten.

Vanwege World TV Day, door de Verenigde Naties uitgeroepen op jaarlijks 21 november, heeft het egta team dit jaar vier reclame industrie experts gevraagd om hun mening te geven over de aandachteconomie. Dit jaar is aandacht namelijk het centrale onderwerp van World TV Day. De volgende vier personen worden in de onderstaande video’s voor de laatste editie van de Egta’s Expert series geïnterviewd over aandacht voor reclame, meettechnieken en nog veel meer:

Pooja Midha (EVP, General Manager, Effectv)

Joe Marchese (General and Build Partner, Human Ventures)

Andy Brown (CEO, The Attention Council)

Nicolas Grand (SVP Transformation, Global Investment, OMG)

Over egta
Egta is de Europese branchevereniging voor de TV- en radio-industrie, en vertegenwoordigt 160 verschillende TV-sales huizen uit 40 verschillende landen. Hierdoor heeft egta een zeer grote en zeer gevarieerde achterban.

 

 

 

 

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

27/10/22

Europese TV-marketingorganisatie egta lanceert podcastserie met 10 industry experts

Nieuws

Ben je geïnteresseerd om tijdens je woon-werkverkeer op de hoogte te komen van de laatste industry insights? Luister dan in de nieuwe podcastserie van egta

02/08/22

The Global TV Group: vier onderzoeken die internationale aandacht verdienen

Nieuws Onderzoek

The Global TV Group, een samenwerkingsverband van alle TV-marketingorganisaties, heeft een compilatie gepubliceerd van de meest recente TV-onderzoeken. De compilatie focust op vier onderzoeken die

Topics: Reclame-effect, ROI

25/11/20

Verslag webinar met Karen Nelson-Field: de kracht van TV in de aandachteconomie

Onderzoek Inspiratie Kennis Nieuws

Op donderdag 19 november sprak marketingprofessor Karen Nelson-Field in een webinar georganiseerd door Screenforce, Egta en The Global TV Group. Karen is oprichtster en executive

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

12/03/15

SpotXchange Benelux leidende rol online videomarkt

SPOT SpotXchange Benelux pakt leidende rol online videomarkt.

Nieuws

Op 11 maart jl. is SpotXchange Benelux officieel gelanceerd. Met de komst van SpotXchange krijgen adverteerders toegang tot de hoogwaardige video-inventory van onder andere RTL

Topics: Online Video, Targetted TV Advertising, TV-reclame

21/11/22

Branding werkt in 80% van de gevallen beter dan performance marketing

Nieuws

Branding stimuleert de verkoop, verbetert de ROI en verhoogt zelfs het rendement van actiemarketing, bezuinig er niet op! Dat is de hoofdconclusie die marketingdatasoftware platform

Topics: Mediabestedingen, TV-reclame

03/02/20

Future of TV Advertising Global congres 2019: de belangrijkste conclusies

Nieuws

Afgelopen 10 en 11 december vond het Future of TV Advertising congres plaats in Londen. De editie van het congres in Londen is zeer populair

Topics: Online Video, Targetted TV Advertising, TV-reclame

15 oktober

NMO Kijkonderzoek & Addressable TV: Speciaal webinar voor de gebruikers van TV-data

Vanaf 14 oktober zijn addressable tv-campagnes te herkennen in de metingen van het NMO Kijkonderzoek en

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

26 september

TV Masters

Ben jij een startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant en wil je alles leren over TV?

Data-Driven Marketing Analyst

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst Als Data-Driven Marketing Analyst bij Abovo Maxlead speel je

Media Consultant

Media Reverse is een snel groeiend, transparant en full service mediabureau. Ze zijn daarom altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe teamgenoten

Senior Media Consultant

Abovo Media is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant. Ben jij ondernemend ingesteld en durf jij jouw kritische

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met