Is aandacht de meest waardevolle grondstof in de wereld? Nu content producenten en merken allemaal hun best doen om de aandacht van de consument te vangen wordt deze meeteenheid steeds belangrijker. Hoe meer aandacht de reclame krijgt, des te beter zijn de bedrijfsresultaten.
Vanwege World TV Day, door de Verenigde Naties uitgeroepen op jaarlijks 21 november, heeft het egta team dit jaar vier reclame industrie experts gevraagd om hun mening te geven over de aandachteconomie. Dit jaar is aandacht namelijk het centrale onderwerp van World TV Day. De volgende vier personen worden in de onderstaande video’s voor de laatste editie van de Egta’s Expert series geïnterviewd over aandacht voor reclame, meettechnieken en nog veel meer:
Pooja Midha (EVP, General Manager, Effectv)
Joe Marchese (General and Build Partner, Human Ventures)
Andy Brown (CEO, The Attention Council)
Nicolas Grand (SVP Transformation, Global Investment, OMG)
Over egta
Egta is de Europese branchevereniging voor de TV- en radio-industrie, en vertegenwoordigt 160 verschillende TV-sales huizen uit 40 verschillende landen. Hierdoor heeft egta een zeer grote en zeer gevarieerde achterban.