Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

03/12/19
Eindejaarsactie deelnemers Expert Sessie Distinctive Brand Assets

Screenforce en RAB kijken terug op een enerverende Expert Sessie Distinctive Brand Assets (DBA’s). Tijdens de drukbezochte ontbijtsessie op dinsdag 26 november in Hotel Arena werd uit de doeken gedaan wat DBA’s zijn, hoe onze zuiderburen tegen DBA’s aankijken en hoe Marktplaats DBA’s toepast in de branding- en activatiecampagnes. Op de site van Screenforce staat een samenvattend verslag van de presentaties van de ochtend. In samenwerking met Screenforce biedt Validators nu korting aan op DBA onderzoek bij aanmelding voor 12 december.

Model afkomstig van Ehrenberg-Bass Institute
De belangrijkste conclusie is dat DBA’s een onmisbare sleutel vormen om als merk tot ons onderbewuste brein door te dringen en om je merk te laten groeien. Martin Leeflang van onderzoeksbureau Validators liet zien hoe onderzoek inzicht geeft in de herkenbaarheid van je merk ten opzichte van je concurrenten. En hoe concreet de handvatten zijn die DA-onderzoek geeft om je merk nog meer onderscheidend te maken. Solide basis voor het Validators-onderzoek is het model van Jenny Romaniuk van het Ehrenberg-Bass Institute.


Speciale aanbieding voor deelnemers en bezoekers site bij tijdig aanmelden
Speciaal voor deelnemers van de Expert Sessie van RAB en Screenforce en voor bezoekers van de Screenforce site heeft Validators eenmalig een mooie eindejaarsactie: Bij tijdige aanmelding voor het testen van je Distinctive Brand Assets betaal je slechts €800,- per asset, in plaats van de reguliere €950,-.

Verzilver nu deze deal met de code: DASCREENFORCE en meld je voor 12 december aan voor dit grootschalige Distinctive Brand Assets onderzoek.

Wil je meer weten?
Neem gerust contact op met Martin Leeflang via Martin.Leeflang@validators.nl of 06 21 25 34 60.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

26/11/19

Distinctive brand assets nader bekeken en beluisterd

Nieuws

Screenforce organiseerde in samenwerking met het Radio adviesbureau (RAB) op dinsdag 26 november een expertsessie over distinctive brand assets (DBA’s), of in goed Nederlands: onderscheidende

21/01/14

Gebruik audio verhoogt effectiviteit TV-commercial

SPOT Gebruik audio verhoogt effectiviteit TV-commercial

Onderzoek

Uit recent in Admap gepubliceerd onderzoek blijkt dat het gebruik van passende muziek in TV-commercials de effectiviteit van TV-commercials met 16% verhoogt. Het effect van

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

10 december

The Future of TV Advertising Global 2024

Recente onderzoeken van Kantar laten zien dat het aantal nieuwe Britse abonnees op VOD-diensten het laagste

10 december

Webinar: VIDEO OBSERVER 2024

Video Observer 2024 VIA nodigt je graag uit op de presentatie van de nieuwe editie van

Mediamanager

Fremantle Nederland is op zoek naar een Mediamanager voor hun afdeling postproductie. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het efficiënt

Projectmanager

Media Reverse is per direct op zoek naar een Projectmanager. Als aanspreekpunt voor klanten ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van

Client Lead

Media Reverse is per direct op zoek naar Client Lead. In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met