Screenforce en RAB kijken terug op een enerverende Expert Sessie Distinctive Brand Assets (DBA’s). Tijdens de drukbezochte ontbijtsessie op dinsdag 26 november in Hotel Arena werd uit de doeken gedaan wat DBA’s zijn, hoe onze zuiderburen tegen DBA’s aankijken en hoe Marktplaats DBA’s toepast in de branding- en activatiecampagnes. Op de site van Screenforce staat een samenvattend verslag van de presentaties van de ochtend. In samenwerking met Screenforce biedt Validators nu korting aan op DBA onderzoek bij aanmelding voor 12 december.
Model afkomstig van Ehrenberg-Bass Institute
De belangrijkste conclusie is dat DBA’s een onmisbare sleutel vormen om als merk tot ons onderbewuste brein door te dringen en om je merk te laten groeien. Martin Leeflang van onderzoeksbureau Validators liet zien hoe onderzoek inzicht geeft in de herkenbaarheid van je merk ten opzichte van je concurrenten. En hoe concreet de handvatten zijn die DA-onderzoek geeft om je merk nog meer onderscheidend te maken. Solide basis voor het Validators-onderzoek is het model van Jenny Romaniuk van het Ehrenberg-Bass Institute.
Speciale aanbieding voor deelnemers en bezoekers site bij tijdig aanmelden
Speciaal voor deelnemers van de Expert Sessie van RAB en Screenforce en voor bezoekers van de Screenforce site heeft Validators eenmalig een mooie eindejaarsactie: Bij tijdige aanmelding voor het testen van je Distinctive Brand Assets betaal je slechts €800,- per asset, in plaats van de reguliere €950,-.
Verzilver nu deze deal met de code: DASCREENFORCE en meld je voor 12 december aan voor dit grootschalige Distinctive Brand Assets onderzoek.
Wil je meer weten?
Neem gerust contact op met Martin Leeflang via Martin.Leeflang@validators.nl of 06 21 25 34 60.