Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

26/08/19
Future TV Advertising Forum Amsterdam: Ontdek de toekomst van TV advertising

Op maandag 16 september wordt voor het eerst in Nederland het Future TV Advertising Forum georganiseerd door het Engelse Mediatel, in samenwerking met Screenforce. Het is het nieuwste event dat wordt toegevoegd aan de reeks gelijknamige forums die al bestaan in Londen, Toronto, Sydney en Manchester. Naast internationale sprekers zullen ook Nederlandse sprekers het woord nemen. Rik Hendriks (KPN), Remon Buter (GroupM), Susan van Geenen (The Walt Disney Company Benelux), Anna Maria Vujinovic (RTL) en Harry Dekker (Unilever) zullen nieuwe denkwijzen, processen en technologieën presenteren die duidelijk maken in welke richting TV advertising zich ontwikkelt.

Op de eerste editie van het Future TV Advertising Forum Amsterdam staat de vraag centraal hoe de TV-markt in de Benelux zichzelf continue transformeert om betere segmentatie en targeting mogelijk te maken. Door de planning- en campagne-optimalisatie te verbeteren worden zowel de gegevens van adverteerders als van broadcasters zo goed mogelijk benut. Ook wordt besproken op welke wijze de TV-industrie de attributie van campagne-effecten verbetert. We weten al dat TV merken kan bouwen, maar er wordt tegenwoordig ook rekening gehouden met de waarde van TV als activeringsmedium. Er wordt gekeken hoe de Benelux markten een ecosysteem voor addressable TV-reclame kunnen creëren op de schaalgrootte die marketeers nodig hebben voor een data-gedreven toekomst.

Keynotes
Naast internationale sprekers – afkomstig van bureaus, broadcasters en adverteerders – bespreken ook verschillende Nederlandse experts actuele en relevante kwesties in diverse vakgebieden.

 

Rik Hendriks – Senior Innovation Manager Advertising, KPN
Rik is de founder van Addressable TV bij KPN. Een jaar na de start kondigde KPN in 2018 samen met Talpa Networks via STB de eerste pilot aan met adresseerbare tv in Nederland.

Remon Buter – Head of Investment and Trading, GroupM
Remon volgt en ervaart de ontwikkelingen binnen de branche al meer dan tien jaar vanuit dezelfde positie. Als Head of Trading bij GroupM herkent hij bewegingen in de markt en doet hij voorspellingen.

Susan van Geenen – VP Media Networks, The Walt Disney Company BeneluxSusan van Geenen bestuur
Susan heeft ruime ervaring als marketeer met het sluiten van succesvolle maar ook opvallende creatieve partnerships. Na het leiden van verschillende marketing-, commerce- en business-ontwikkelingsteams leidt Susan sinds 1 juli 2019 het entertainmentportfolio van The Walt Disney CompanyBenelux.

Anna Maria Vujinovic – Director Digital and Business development, Tech and Data RTL
Voorheen was Anna werkzaam voor RTL AdConnect, het ‘total video advertising sales house’ van RTL Group, als Director Digital Sales & Business Development. Hier lag de focus op het exploiteren van het video-aanbod en in het ontwikkelen van nieuwe zakelijke kansen.

Harry Dekker – Media Director Unilever
Harry Dekker kreeg als mediadirecteur van een van de grootste merken van Nederland te maken met een niet te missen mediatransitie. Met name op het vlak van marketingcommunicatie en media gaan de ontwikkelingen nu heel snel en wordt wegkijken van de realiteit afgestraft. In die situatie wil je als adverteerder niet terechtkomen.

Meld je nu aan
Deze eerste Nederlandse editie van het Future TV Advertising Forum op 16 september 2019 is een must voor iedereen die up to date wil blijven van de laatste ontwikkelingen en die ook in de toekomst een relevante rol wil blijven spelen in de mediawereld in de Benelux. Het volledige programma voor het Future TV Advertising Forum Amsterdam wordt binnenkort gepubliceerd.

Kijk voor meer informatie en registratie op de site van het Future of TV Advertising Forum Amsterdam.

Future TV Advertising Forum Amsterdam
Maandag 16 september
Rosarium Amstelpark
13:00 -17:15

 

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

19/08/19

Mark Ritson: Zeven redenen waarom de TV-twijfelaars het fout hebben

Kennis Nieuws Onderzoek

Volgens veel marketeers bevindt TV-kijken zich in een neerwaartse spiraal en is het op sterven na dood. Maar als je gaat kijken naar de echte

23/11/22

Egta’s Expert series: Insights in de aandachteconomie

Kijktip Nieuws

Is aandacht de meest waardevolle grondstof in de wereld? Nu content producenten en merken allemaal hun best doen om de aandacht van de consument te

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

14/11/22

Boost jouw merk met distinctive brand assets

Inspiratie Nieuws

In deze whitepaper nemen de branding experts van Blauw Research je mee aan de hand van opvallende en bewezen ontdekkingen over DBA’s (Distinctive Brand Assests)

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

29/09/22

Wat kunnen merken doen in tijden van inflatie?

Nieuws Onderzoek

Ad Alliance heeft afgelopen augustus onderzoeksbureau Dynata onderzoek laten uitvoeren naar de invloed van de inflatie op merken. In hoeverre heeft de inflatie ook invloed

Topics: Reclame-effect, ROI

Manager Public Affairs Benelux

Discovery Networks is één van de toonaangevende concerns in de media-entertainmentindustrie. In Amsterdam werken we

B2B Marketing Manager Events

Het B2B Marketing team is onderdeel van het saleshuis Media Solutions en heeft als doel

Senior Creatief Strateeg

Ben jij die allround Senior Creatief Strateeg die voor ambitieuze adverteerders van Nederland wil werken?

6 -
7 december

The Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global –

15 december

Nationaal Reclamerechtcongres 2022 – donderdag 15 december

Een dag vol netwerkmogelijkheden, actuele onderwerpen en een boeiende mix aan sprekers: dat is het

12 januari

Koffiedik Kijken 2022

Op donderdag 12 januari komt de marketingcommunicatie-industrie samen in het Koninklijk instituut voor de Tropen

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en