Categorieën

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Covid-19
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

Pagina's

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact

Social

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
mobile logo
  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Facebook
  • Youtube
  • Contact
  • Toon menu

  • Nieuws
  • Onderzoek
  • Inspiratie
  • Covid-19
  • Persberichten
  • Topics
  • Commercial Prikbord
  • Inkoop
    (TIP)

  • 06/05/20 Screenforce lanceert aanvraagplatform voor TV-campagnes

    Met de lancering van een nieuw aanvraagplatform voor TV-campagnes zet Screenforce een volgende stap in de ontwikkeling van de TV-inkoopmarkt. Na de introductie van het vernieuwde TIP platform eind 2019 volgt nu de lancering van een nieuw onderdeel van TIP dat bijdraagt aan het vereenvoudigen van het TV-inkoopproces. Reclamebureaus, mediabureaus en adverteerders die rechtstreeks inkopen bij Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN kunnen dit voortaan doen met TIP. Naast het doen van aanvragen kan het uitgebreide platform ook gebruikt worden voor het aanleveren van TV-commercials bij de vier aangesloten TV-exploitanten.

    TIP faciliteert het gehele TV-inkoopproces
    TIP staat voor TV Informatie Punt en wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus en adverteerders die rechtstreeks inkopen bij de Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. In TIP hebben gebruikers reeds toegang tot de actuele data van hun ingekochte TV-campagnes. Met de nieuwste uitbreiding faciliteert TIP het gehele TV-inkoopproces: van het aanvragen en wijzigen van TV- campagnes tot en met het aanleveren en archiveren van TV-commercials.

    TIP-aanvragen: voor campagne aanvragen bij TV-exploitanten
    Met de komst van het nieuwe aanvraagplatform kunnen bureaus en adverteerders een campagne aanvragen bij de Screenforce exploitanten. De campagne aanvraag wordt samengesteld door voor elke exploitant de periode te kiezen en de juiste pakketten en doelgroepen te selecteren. Na het invullen van het budget worden de GRP’s berekend voor de gekozen doelgroep. Aanvragen worden automatisch doorgezet naar de betreffende exploitant. Na verwerking van de aanvraag is de campagne in TIP terug te zien.

    TIP Aanleveren: een makkelijke applicatie voor aanlevering commercials
    Voor al die bureaus en commercialproducenten die nu nog met een FTP proces hun commercials aanleveren bij de exploitanten is de TIP Aanleveren module ontwikkeld. Met deze module levert de gebruiker met één druk op de knop de commercial aan bij alle geselecteerde exploitanten. Om het zogenaamde XML-bestand met metadata over de commercial te genereren vult de gebruiker een aantal gegevens in. Dit digitale formulier wordt samen met de commercial afgeleverd bij de exploitant(en).

    TIP Bibliotheek: aangeleverde commercial bekijken
    Gebruikers die met TIP een commercial hebben aangeleverd kunnen deze in de TIP Bibliotheek terugvinden en bekijken. TIP maakt een low res kopie van de commercial voor deze verstuurd wordt en plaatst deze in de eigen bibliotheek van de TIP gebruiker. Van de commercial is terug te zien wanneer hij bij welke exploitanten is aangeleverd en of deze aanlevering ook gelukt is.

    Hoe kan ik een TIP login krijgen?
    Het gebruik van TIP is kosteloos. Het is een service die Screenforce aanbiedt namens de Nederlandse TV exploitanten. Een verzoek tot het verkrijgen van een login kan aan Screenforce verstuurd worden via info@screenforce.nl.

    Print Friendly, PDF & Email
    • LinkedIn
    • Twitter
    • Facebook
    • E-mail

Meer over dit thema

  • 30/01/20 Screenforce breidt TIP uit met interface voor TV-campagnes
  • 17/12/19 Nieuw TIP applicatie voor bekijken TV-campagnes

Events

  • 15 april - Webinar Nationaal Media Onderzoek (NMO)
  • 20 april - Scoren met Ster
  • 21 april - TV in focus: new trends in TV-advertising
  • 21 - 22 april - The Future of Brands and Marketing
  • 22 april - Dutch Marketing Awards
  • 6 mei - Responsible brands in Europe
  • 11 mei t/m 24 juni - Zevendelige online masterclass TV Masters
  • 8-10 juni - ANGA COM
  • 15-16 juni - Connected TV World Summit
  • 21-25 juni - Cannes Lions
  • 2 september - AMMA Awards

vacatures

  • Open sollicitatie – Ster
  • Talpa Network | Account Manager AV Spot
  • Talpa Network | Radio & TV-planner

Participanten

Participanten - Talpa TV
Participanten - ORN

Commercial prikbord

Commercial Prikbord

Screenforce Europe

Twitter

  • De drie nieuwe commercials op het #CommercialPrikbord zijn deze week van @SNSBank @Grolsch en Fatboy. Fatboy spoort… twitter.com/i/web/status/13826…

    15 april 2021 12:26

  • Ben jij een startende mediaprofessional en wil jij een grondig begrip krijgen van hoe TV werkt en hoe je TV het bes… twitter.com/i/web/status/13826…

    15 april 2021 09:32

  • Vandaag om 13.00 uur vindt de online lancering van het @NMOcrossmedia plaats. Ben jij er ook bij? #NMO… twitter.com/i/web/status/13825…

    15 april 2021 07:37

  • Doe jij al mee aan de ‘lighting up your (work) life’ actie van Screenforce en @RABNederland? Naast het harde werken… twitter.com/i/web/status/13819…

    13 april 2021 13:20

  • TV-marketingorganisatie @VABintel (USA) heeft het halo effect van TV onderzocht. Hieruit blijkt dat zowel voor e-co… twitter.com/i/web/status/13818…

    13 april 2021 06:51

  • We missen jullie! Hoewel er licht schijnt aan het einde van de tunnel, duurt het nog wel even voor we elkaar kunnen… twitter.com/i/web/status/13801…

    8 april 2021 14:16

  • Home
  • Screenforce
  • Events
  • Vacatures
  • Nieuwsbrief
  • Contact
  • Disclaimer
  • Privacy statement
  • Colofon

© 2021 Screenforce