Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

29/03/19
Presentatie Screenforce TV Jaarrapport 2018

Op 26 maart vond de presentatie van het TV Jaarrapport 2018 plaats in De Hallen Studio’s in Amsterdam. Een geslaagde dag waarbij Michel van der Voort, directeur Screenforce, de resultaten over 2018 wat betreft de kijkers- en de adverteerdersmarkt aan bijna 250 adverteerders, bureaus, strategen, consultants en andere relaties presenteerde.

Naast inzicht in de jaarcijfers en een blik op de toekomst en nieuwe ontwikkelingen gaven twee internationale sprekers inzicht in de meest relevante ontwikkelingen en onderzoeken op het gebied van TV en online video advertising. Donatas Nemura, Senior Consultant bij MTM London, presenteerde de resultaten van een pan-Europese studie naar de toekomst van TV-onderzoek en TV-datametrics. De middag werd afgesloten door de Australische marketingprofessor Karen Nelson-Field. Zij ging dieper in op haar onderzoeksproject The Benchmark Series, over de werking en effecten van videoreclame op TV, broadcasters VOD, Facebook en YouTube.

Wil jij de presentaties nog eens terugkijken? Of kon je er toch niet bij zijn? Bekijk de video-opname en het TV Jaarrapport 2018.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

17/05/18

SKO Jaarverslag 2017

Nieuws

Het Jaarverslag 2017 van Stichting KijkOnderzoek (SKO) staat online. In 2017 is SKO gestart met het leveren van gefuseerde online en televisie data aan de

03/05/16

SKO Jaarrapport 2015

Onderzoek

Het Jaarverslag 2015 van Stichting Kijkonderzoek (SKO) staat online. 2015 was het jaar waarin SKO niet alleen de vertrouwde TV-kijkcijfers bracht, maar ook online kijkcijfers

Topics: Kijkcijfers, Online Video

01/09/22

Bestedingen TV-reclamemarkt komen uit op € 460 miljoen (+13%)

Persberichten

De markt voor spot- en non-spotbestedingen is uitgekomen op een record van € 460 miljoen, een groei van 13%. Screenforce is positief over de verwachtingen

Topics: TV Jaarrapport

07/08/18

3% groei voor TV-reclamemarkt in eerste helft 2018

Kennis Nieuws Persberichten

In de eerste helft van 2018 is de TV-reclamemarkt in haar nieuwe definitie uitgekomen op € 392 miljoen. Dit is een stijging van 3,0% in

Topics: Mediabestedingen, TV Jaarrapport

08/03/16

Bestedingen TV-reclamemarkt gegroeid naar € 965 miljoen in 2015

Onderzoek

De TV-reclamemarkt is in 2015 uitgekomen op € 965 miljoen en dit is een lichte stijging ten opzichte van de netto bestedingen in 2014. In

Topics: Kijkcijfers, Mediabestedingen, TV Jaarrapport, TV-reclame

16 maart

Foto’s TV Jaarrapport 2022

Donderdag 16 maart presenteerde Screenforce het TV Jaarrapport van 2022. Bekijk hier alle foto’s van

30 november

Webinar: International Knowledge Exchange on Audience Measurement

Op donderdag 30 november krijgt de internationale media- en reclame-industrie een online update en de gelegenheid

5 -
6 december

The Future of TV Advertising Global 2023

Nieuwe sprekers toegevoegd Op dinsdag 5 en woensdag 6 december vindt in Londen de zesde

Data Analist Video

Talpa Network is per direct op zoek naar Data Analist Video. Als Data analist Video kom je terecht in het Data Analytics

Research & Public Affairs Expert

Ben jij een ervaren (media)onderzoeker met een liefde voor TV en video? Heb je de gave om iets ingewikkelds, makkelijk uit

Inventory Planner

Ster zoekt ter uitbreiding van het team een energieke inventory planner met een goed analytisch vermogen. Je bent verantwoordelijk voor het

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met