Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

29/03/19
Presentatie Screenforce TV Jaarrapport 2018

Op 26 maart vond de presentatie van het TV Jaarrapport 2018 plaats in De Hallen Studio’s in Amsterdam. Een geslaagde dag waarbij Michel van der Voort, directeur Screenforce, de resultaten over 2018 wat betreft de kijkers- en de adverteerdersmarkt aan bijna 250 adverteerders, bureaus, strategen, consultants en andere relaties presenteerde.

Naast inzicht in de jaarcijfers en een blik op de toekomst en nieuwe ontwikkelingen gaven twee internationale sprekers inzicht in de meest relevante ontwikkelingen en onderzoeken op het gebied van TV en online video advertising. Donatas Nemura, Senior Consultant bij MTM London, presenteerde de resultaten van een pan-Europese studie naar de toekomst van TV-onderzoek en TV-datametrics. De middag werd afgesloten door de Australische marketingprofessor Karen Nelson-Field. Zij ging dieper in op haar onderzoeksproject The Benchmark Series, over de werking en effecten van videoreclame op TV, broadcasters VOD, Facebook en YouTube.

Wil jij de presentaties nog eens terugkijken? Of kon je er toch niet bij zijn? Bekijk de video-opname en het TV Jaarrapport 2018.

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

17/05/18

SKO Jaarverslag 2017

SKO logo

Nieuws

Het Jaarverslag 2017 van Stichting KijkOnderzoek (SKO) staat online. In 2017 is SKO gestart met het leveren van gefuseerde online en televisie data aan de

03/05/16

SKO Jaarrapport 2015

SPOT SKO Kijkcijfers

Onderzoek

Het Jaarverslag 2015 van Stichting Kijkonderzoek (SKO) staat online. 2015 was het jaar waarin SKO niet alleen de vertrouwde TV-kijkcijfers bracht, maar ook online kijkcijfers

Topics: Kijkcijfers, Online Video

15/02/17

Retail voor het eerst grootste branche op TV

Onderzoek

Deze week publiceert Nielsen de nieuwe editie van het Jaarboek Bruto Mediabestedingen. Hierin geeft het bureau een overzicht van de bestedingen media per adverteerder, merk,

Topics: Mediabestedingen, TV Jaarrapport

27/08/14

TV-markt groeit met 7% naar € 476 miljoen

V-markt groeit met 7% naar € 476 miljoen

Onderzoek

De netto bestedingen voor TV-reclame zijn in de eerste helft van 2014 uitgekomen op € 476 miljoen, een stijging van 6,7% ten opzichte van de

Topics: Reclame-effect, TV Jaarrapport, TV-reclame, Kijkcijfers, Mediabestedingen, Online Video

26/03/19

TV-reclamemarkt komt in 2018 uit op €821 miljoen

Persberichten Nieuws

De TV-reclamemarkt is in 2018, na aftrek van bureaucommissie, uitgekomen op € 821 miljoen. Hiermee stijgt de markt met 3% in vergelijking met 2017. De

Topics: TV-reclame, Jongeren en media, Kijkcijfers, Mediabestedingen, Online Video, TV Jaarrapport

15 oktober

NMO Kijkonderzoek & Addressable TV: Speciaal webinar voor de gebruikers van TV-data

Vanaf 14 oktober zijn addressable tv-campagnes te herkennen in de metingen van het NMO Kijkonderzoek en

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

26 september

TV Masters

Ben jij een startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant en wil je alles leren over TV?

Data-Driven Marketing Analyst

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst Als Data-Driven Marketing Analyst bij Abovo Maxlead speel je

Media Consultant

Media Reverse is een snel groeiend, transparant en full service mediabureau. Ze zijn daarom altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe teamgenoten

Senior Media Consultant

Abovo Media is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant. Ben jij ondernemend ingesteld en durf jij jouw kritische

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met