Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

29/03/19
Presentatie Screenforce TV Jaarrapport 2018

Op 26 maart vond de presentatie van het TV Jaarrapport 2018 plaats in De Hallen Studio’s in Amsterdam. Een geslaagde dag waarbij Michel van der Voort, directeur Screenforce, de resultaten over 2018 wat betreft de kijkers- en de adverteerdersmarkt aan bijna 250 adverteerders, bureaus, strategen, consultants en andere relaties presenteerde.

Naast inzicht in de jaarcijfers en een blik op de toekomst en nieuwe ontwikkelingen gaven twee internationale sprekers inzicht in de meest relevante ontwikkelingen en onderzoeken op het gebied van TV en online video advertising. Donatas Nemura, Senior Consultant bij MTM London, presenteerde de resultaten van een pan-Europese studie naar de toekomst van TV-onderzoek en TV-datametrics. De middag werd afgesloten door de Australische marketingprofessor Karen Nelson-Field. Zij ging dieper in op haar onderzoeksproject The Benchmark Series, over de werking en effecten van videoreclame op TV, broadcasters VOD, Facebook en YouTube.

Wil jij de presentaties nog eens terugkijken? Of kon je er toch niet bij zijn? Bekijk de video-opname en het TV Jaarrapport 2018.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

17/05/18

SKO Jaarverslag 2017

Nieuws

Het Jaarverslag 2017 van Stichting KijkOnderzoek (SKO) staat online. In 2017 is SKO gestart met het leveren van gefuseerde online en televisie data aan de

03/05/16

SKO Jaarrapport 2015

Onderzoek

Het Jaarverslag 2015 van Stichting Kijkonderzoek (SKO) staat online. 2015 was het jaar waarin SKO niet alleen de vertrouwde TV-kijkcijfers bracht, maar ook online kijkcijfers

Topics: Kijkcijfers, Online Video

01/09/22

Bestedingen TV-reclamemarkt komen uit op € 460 miljoen (+13%)

Persberichten

De markt voor spot- en non-spotbestedingen is uitgekomen op een record van € 460 miljoen, een groei van 13%. Screenforce is positief over de verwachtingen

Topics: TV Jaarrapport

11/03/22

Verslag TV Jaarrapport 2021 | TV reclame in 2021 naar recordomzet

Nieuws

Op woensdag 9 maart vond de presentatie van het Screenforce TV Jaarrapport 2021 plaats. Wil jij de presentaties nog eens terugkijken? Of kon je er toch

Topics: Kijkcijfers, Mediabestedingen, Online Video, Reclame-effect, TV Jaarrapport, TV-reclame

09/03/22

TV-reclamebestedingen naar record in 2021: de markt groeit met 20% naar € 903 miljoen

Nieuws

2021 is voor de TV-reclamemarkt een bijzonder jaar geworden. De bestedingen van adverteerders op TV zijn nog nooit zo hoog geweest als in het afgelopen

Topics: Mediabestedingen, Online Video, TV Jaarrapport, TV-reclame

Manager Public Affairs Benelux

Discovery Networks is één van de toonaangevende concerns in de media-entertainmentindustrie. In Amsterdam werken we

B2B Marketing Manager Events

Het B2B Marketing team is onderdeel van het saleshuis Media Solutions en heeft als doel

Senior Creatief Strateeg

Ben jij die allround Senior Creatief Strateeg die voor ambitieuze adverteerders van Nederland wil werken?

6 -
7 december

The Future of TV Advertising Global

Op dinsdag 6 en woensdag 7 december keert The Future of TV Advertising Global –

15 december

Nationaal Reclamerechtcongres 2022 – donderdag 15 december

Een dag vol netwerkmogelijkheden, actuele onderwerpen en een boeiende mix aan sprekers: dat is het

12 januari

Koffiedik Kijken 2022

Op donderdag 12 januari komt de marketingcommunicatie-industrie samen in het Koninklijk instituut voor de Tropen

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en