Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

25/10/21
TOMORROW’S TV, CREATED TODAY

Webinar van Global TV Group met TV Industry leaders op 18 november

Wat kan TV betekenen voor jouw merk en jouw organisatie? The Global TV Group stelt deze vraag aan de drie meest vooraanstaande TV-captains of industry. In het kader van de komende World TV Day (21 november) zullen Laura Molen, Matthias Dang en Jonathan Allan tijdens een onlinebijeenkomst op 18 november uitleggen waarom TV het medium is dat perfect gepositioneerd op het kruispunt staat tussen de verwachtingen van kijkers, de behoeften van adverteerders en de ambities en kerncompetenties van TV-zenders. Deelname aan de online talk is gratis.

Sprekers afkomstig van NBCUniversal, RTL en Channel 4
Tijdens deze bijeenkomst wordt uitgelegd waarom de mogelijkheden die TV biedt aan merken en adverteerders bijna onbegrensd zijn. Je wordt volledig op de hoogte gebracht van wat er nu en in de toekomst mogelijk is met TV. De drie sprekers zijn:

  • Laura Molen, President Advertising and Partnerships NBCUniversal
  • Matthias Dang, CEO van RTL Duitsland
  • Jonathan Allan, COO Channel 4


Interessant voor het hele spectrum aan mediaprofessionals
Het online event is interessant voor adverteerders, mediaplanners, creatieven, marketeers en TV-programmamakers. De onlinebijeenkomst wordt gemodereerd door Sean Cunningham, president van de Global TV Group en CEO van het Amerikaanse Video Advertising Bureau. Het bijwonen van de online talk is gratis.

Aanmelden voor de Global TV Group online talk kan hier.

The Global TV Group en World Televison Day
De Global TV Group is een informele samenwerking van broadcasters en TV-saleshuizen uit Europa, de VS, Canada, Australië en Latijns-Amerika. Doelstelling van deze groep is de promotie van TV en het verspreiden van informatie over de effectiviteit en populariteit van TV aan adverteerders, journalisten, Tech goeroes, bureaus en mediaprofessionals. World Television Day is in 1996 uitgeroepen door de Verenigde Naties om stil te staan bij de kracht en veelzijdigheid van TV. In Nederland wordt het 2021 thema van World Television Day ondersteund met een video die geproduceerd is in samenwerking met The Global TV Group, de Associatie voor Commerciële Televisie in Europa (ACT) en Egta, de associatie voor TV-broadcasters. Kijk hier voor meer informatie over World Television Day.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

04/05/21

Wereldwijd overzicht effectonderzoek: TV is de aanjager voor bedrijfsresultaten

Nieuws Onderzoek

De Global TV Group heeft een overzicht gepubliceerd van wereldwijd recente effectonderzoeken. De publicatie is de eerste uit een reeks van drie updates van het

Topics: Reclame-effect, ROI

12/04/21

VAB onderzoek: Het Halo Effect van TV onderzocht voor 190 merken

Nieuws Onderzoek

De Amerikaanse TV-marketingorganisatie VAB heeft een analyse laten uitvoeren naar de data van TV-campagnes en internetsitebezoeken van 190 Amerikaanse adverteerders. De analyse omvat een periode

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

19/11/20

World Television Day 2020: ‘TV maakt het verschil’

Inspiratie Nieuws Persberichten

Wereldwijd wordt op 21 november World Television Day gevierd. Het thema dit jaar is ‘TV maakt het verschil’. Op deze dag zullen, net als elke

04/04/22

De vorm van de aandacht curve is het fundament van de voorspelling voor het merkresultaat

Onderzoek

Karen Nelson Field schrijft maandelijks blogs voor het Britse mediadata en -softwarebedrijf Mediatel. Daarin geeft ze een beschrijving van de state of the art van

Topics: Reclame-effect, ROI

11/03/22

Verslag TV Jaarrapport 2021 | TV reclame in 2021 naar recordomzet

Nieuws

Op woensdag 9 maart vond de presentatie van het Screenforce TV Jaarrapport 2021 plaats. Wil jij de presentaties nog eens terugkijken? Of kon je er toch

Topics: Kijkcijfers, Mediabestedingen, Online Video, Reclame-effect, TV Jaarrapport, TV-reclame

28/02/22

Accenture onderzoekt lange termijn ROI in Canadese markt

Kennis Onderzoek

Accenture heeft in opdracht van de Canadese TV-marketingorganisatie ThinkTV meer dan 3 miljard Canadese dollars aan mediabestedingen en de verkoopresultaten geanalyseerd van 105 verschillende adverteerders

Topics: Mediabestedingen, Reclame-effect, TV-reclame

Algemeen directeur en Directeur Onderzoek

Nationaal Media Onderzoek (NMO) zoekt twee directeuren Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft als doel

Communicatieadviseur B2B

Misschien ken je Ad Alliance nog niet, maar onze merken ongetwijfeld wel. Ad Alliance is

Media Analist

Talpa Media Solutions zet de doelstelling van de adverteerder altijd centraal, want alleen op die

19 mei

MWG50

Op donderdag 19 mei is het tijd voor een groot feest, want MWG is 50

24 mei

The state of the attention economy

Op dinsdag 24 mei organiseren Screenforce en haar Belgische zusterorganisatie VIA Association of AV-Media de

31 mei

Digital Industry Meetup Influencer Marketing

Sommige influencers gaan binnenkort onder het toezicht van het Commissariaat voor de Media vallen en

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en