Webinar van Global TV Group met TV Industry leaders op 18 november
Wat kan TV betekenen voor jouw merk en jouw organisatie? The Global TV Group stelt deze vraag aan de drie meest vooraanstaande TV-captains of industry. In het kader van de komende World TV Day (21 november) zullen Laura Molen, Matthias Dang en Jonathan Allan tijdens een onlinebijeenkomst op 18 november uitleggen waarom TV het medium is dat perfect gepositioneerd op het kruispunt staat tussen de verwachtingen van kijkers, de behoeften van adverteerders en de ambities en kerncompetenties van TV-zenders. Deelname aan de online talk is gratis.
Sprekers afkomstig van NBCUniversal, RTL en Channel 4
Tijdens deze bijeenkomst wordt uitgelegd waarom de mogelijkheden die TV biedt aan merken en adverteerders bijna onbegrensd zijn. Je wordt volledig op de hoogte gebracht van wat er nu en in de toekomst mogelijk is met TV. De drie sprekers zijn:
- Laura Molen, President Advertising and Partnerships NBCUniversal
- Matthias Dang, CEO van RTL Duitsland
- Jonathan Allan, COO Channel 4
Interessant voor het hele spectrum aan mediaprofessionals
Het online event is interessant voor adverteerders, mediaplanners, creatieven, marketeers en TV-programmamakers. De onlinebijeenkomst wordt gemodereerd door Sean Cunningham, president van de Global TV Group en CEO van het Amerikaanse Video Advertising Bureau. Het bijwonen van de online talk is gratis.
Aanmelden voor de Global TV Group online talk kan hier.
The Global TV Group en World Televison Day
De Global TV Group is een informele samenwerking van broadcasters en TV-saleshuizen uit Europa, de VS, Canada, Australië en Latijns-Amerika. Doelstelling van deze groep is de promotie van TV en het verspreiden van informatie over de effectiviteit en populariteit van TV aan adverteerders, journalisten, Tech goeroes, bureaus en mediaprofessionals. World Television Day is in 1996 uitgeroepen door de Verenigde Naties om stil te staan bij de kracht en veelzijdigheid van TV. In Nederland wordt het 2021 thema van World Television Day ondersteund met een video die geproduceerd is in samenwerking met The Global TV Group, de Associatie voor Commerciële Televisie in Europa (ACT) en Egta, de associatie voor TV-broadcasters. Kijk hier voor meer informatie over World Television Day.