Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

25/10/21
TOMORROW’S TV, CREATED TODAY

Webinar van Global TV Group met TV Industry leaders op 18 november

Wat kan TV betekenen voor jouw merk en jouw organisatie? The Global TV Group stelt deze vraag aan de drie meest vooraanstaande TV-captains of industry. In het kader van de komende World TV Day (21 november) zullen Laura Molen, Matthias Dang en Jonathan Allan tijdens een onlinebijeenkomst op 18 november uitleggen waarom TV het medium is dat perfect gepositioneerd op het kruispunt staat tussen de verwachtingen van kijkers, de behoeften van adverteerders en de ambities en kerncompetenties van TV-zenders. Deelname aan de online talk is gratis.

Sprekers afkomstig van NBCUniversal, RTL en Channel 4
Tijdens deze bijeenkomst wordt uitgelegd waarom de mogelijkheden die TV biedt aan merken en adverteerders bijna onbegrensd zijn. Je wordt volledig op de hoogte gebracht van wat er nu en in de toekomst mogelijk is met TV. De drie sprekers zijn:

  • Laura Molen, President Advertising and Partnerships NBCUniversal
  • Matthias Dang, CEO van RTL Duitsland
  • Jonathan Allan, COO Channel 4


Interessant voor het hele spectrum aan mediaprofessionals
Het online event is interessant voor adverteerders, mediaplanners, creatieven, marketeers en TV-programmamakers. De onlinebijeenkomst wordt gemodereerd door Sean Cunningham, president van de Global TV Group en CEO van het Amerikaanse Video Advertising Bureau. Het bijwonen van de online talk is gratis.

Aanmelden voor de Global TV Group online talk kan hier.

The Global TV Group en World Televison Day
De Global TV Group is een informele samenwerking van broadcasters en TV-saleshuizen uit Europa, de VS, Canada, Australië en Latijns-Amerika. Doelstelling van deze groep is de promotie van TV en het verspreiden van informatie over de effectiviteit en populariteit van TV aan adverteerders, journalisten, Tech goeroes, bureaus en mediaprofessionals. World Television Day is in 1996 uitgeroepen door de Verenigde Naties om stil te staan bij de kracht en veelzijdigheid van TV. In Nederland wordt het 2021 thema van World Television Day ondersteund met een video die geproduceerd is in samenwerking met The Global TV Group, de Associatie voor Commerciële Televisie in Europa (ACT) en Egta, de associatie voor TV-broadcasters. Kijk hier voor meer informatie over World Television Day.

 

 

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

04/05/21

Wereldwijd overzicht effectonderzoek: TV is de aanjager voor bedrijfsresultaten

Nieuws Onderzoek

De Global TV Group heeft een overzicht gepubliceerd van wereldwijd recente effectonderzoeken. De publicatie is de eerste uit een reeks van drie updates van het

Topics: Reclame-effect, ROI

12/04/21

VAB onderzoek: Het Halo Effect van TV onderzocht voor 190 merken

Onderzoek Nieuws

De Amerikaanse TV-marketingorganisatie VAB heeft een analyse laten uitvoeren naar de data van TV-campagnes en internetsitebezoeken van 190 Amerikaanse adverteerders. De analyse omvat een periode

Topics: Reclame-effect, TV-reclame

19/11/20

World Television Day 2020: ‘TV maakt het verschil’

Nieuws Inspiratie Persberichten

Wereldwijd wordt op 21 november World Television Day gevierd. Het thema dit jaar is ‘TV maakt het verschil’. Op deze dag zullen, net als elke

07/06/21

Lessen van STER AdMeasure – deel 1: aandacht

Nieuws Onderzoek

In september dit jaar bestaat AdMeasure, de commercialtest van Ster, 15 jaar. In die 15 jaar heeft Ster bijna 2000 commercials getest en daarbij een

Topics: Reclame-effect, ROI

15/01/19

Korte TV-commercials zijn de nieuwste trend dit jaar

Nieuws Onderzoek Kennis

TV-adverteerders maken steeds meer gebruik van short-form ads, oftewel korte TV-commercials, omdat deze net zo effectief kunnen zijn als de traditionele 30 seconden spot. Marketeers

Topics: Reclame-effect, ROI, TV-reclame

11/08/23

Stemming is belangrijk: Bereik TV-kijkers op het goede moment

Nieuws Onderzoek

Gedragswetenschapper Joanna Stanley van consultancybureau Astroten is door het Engelse marketingbureau Thinkbox gevraagd om op basis van wetenschappelijk onderzoek inzicht te geven inhoeverre de stemming

Topics: Reclame-effect, ROI

15 oktober

NMO Kijkonderzoek & Addressable TV: Speciaal webinar voor de gebruikers van TV-data

Vanaf 14 oktober zijn addressable tv-campagnes te herkennen in de metingen van het NMO Kijkonderzoek en

24 september

Foto’s Screenforce Day 2024

Dinsdag 24 september presenteerden wij ‘Screenforce Day 2024 | The Future Of TV Advertising’. Bekijk hier

26 september

TV Masters

Ben jij een startende mediaprofessionals aan adverteerders- of bureaukant en wil je alles leren over TV?

Data-Driven Marketing Analyst

Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Data-Driven Marketing Analyst Als Data-Driven Marketing Analyst bij Abovo Maxlead speel je

Media Consultant

Media Reverse is een snel groeiend, transparant en full service mediabureau. Ze zijn daarom altijd op zoek naar enthousiaste nieuwe teamgenoten

Senior Media Consultant

Abovo Media is per direct op zoek naar een Senior Media Consultant. Ben jij ondernemend ingesteld en durf jij jouw kritische

Releasenote 28/11/2023 – Dashboard

Het TIP-Dashboard is een nieuw menu op de TIP-webapplicatie waarmee je in één oogopslag alle relevante gegevens over jouw campagne op één scherm te zien

Releasenote 31/3/2022 – Uitzendinstructies

De ontwikkeling van TIP is in volle gang. Om het inkoopproces nog efficiënter te maken is een nieuwe functionaliteit toegevoegd: het opgeven van uitzendinstructies voor

Release note 27/07/2021 – GRP module

TIP is het gezamenlijke TV-inkoop platform van Ster, Talpa Network, Ad Alliance of ORN. Het gebruik van TIP wordt door Screenforce kosteloos aangeboden aan bureaus

Release note 25/05/2021 – Monitoring van storingen

Op dinsdag 25 mei is TIP uitgebreid met een nieuwe functionaliteit: monitoring van storingen. Hierdoor kunnen TIP gebruikers op een geautomatiseerde wijze inzicht krijgt in

Release note 26/10/2020 – Status aangeleverde commercials

Op maandag 26 oktober is een nieuwe update doorgevoerd in TIP. Vanaf deze datum kun je de status van aangeleverde commercials bekijken. Naast dat je

Release note 01/10/2020 – TIP & tutorials

TIP bevat nu extra informatie over de uitgezonden spots en tutorials over de hoofdmenu’s. In TIP vind je een aantal belangrijke functionaliteiten die het gehele

Release note 29/05/2020 – TV-campagnes aanvragen

Vanaf mei is het mogelijk om in TIP TV-campagnes aan te vragen. Campagnes aanvragen Ga nadat je bent ingelogd in TIP naar aanvragen – nieuwe

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en real time kunnen inlezen in door hun gebruikte software. Met