Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

01/03/14
TV Jaarrapporten

Screenforce publiceert ieder jaar in maart het TV Jaarrapport. Hierin staan alle kerncijfers van tv-kijken, tv-apparatuur en reclamecampagnes weergegeven. Bijvoorbeeld cijfers over de ontwikkeling van de kijktijd van verschillende doelgroepen.

Ook de belangrijkste ontwikkelingen op het gebied van techniek, programmaformats en mediaconsumptie komen aan de orde in het rapport. De publicatie van het TV Jaarrapport is in maart en de publicatie van het TV Halfjaarrapport in augustus.

TV Jaarrapporten
De TV-jaarrapporten van 2006 tot en met 2017 zijn beschikbaar:

TV Jaarrapport 2019
TV Jaarrapport 2018
TV Jaarrapport 2017
TV Jaarrapport 2016
TV Jaarrapport 2015
TV Jaarrapport 2014
TV Jaarrapport 2013
TV Jaarrapport 2012
TV Jaarrapport 2011
TV Jaarrapport 2010
TV Jaarrapport 2009
TV Jaarrapport 2008
TV Jaarrapport 2007
TV Jaarrapport 2006

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

11/03/22

Verslag TV Jaarrapport 2021 | TV reclame in 2021 naar recordomzet

Nieuws

Op woensdag 9 maart vond de presentatie van het Screenforce TV Jaarrapport 2021 plaats. Wil jij de presentaties nog eens terugkijken? Of kon je er toch

Topics: Kijkcijfers, Mediabestedingen, Online Video, Reclame-effect, TV Jaarrapport, TV-reclame

09/03/22

TV-reclamebestedingen naar record in 2021: de markt groeit met 20% naar € 903 miljoen

Nieuws

2021 is voor de TV-reclamemarkt een bijzonder jaar geworden. De bestedingen van adverteerders op TV zijn nog nooit zo hoog geweest als in het afgelopen

Topics: Mediabestedingen, Online Video, TV Jaarrapport, TV-reclame

30/08/21

Recordgroei TV-reclamemarkt in eerste helft 2021

Nieuws

De TV-reclamemarkt laat een krachtig herstel zien in de eerste helft van het jaar. De markt voor spot- en non-spotbestedingen is uitgekomen op € 406

Topics: Kijkcijfers, Online Video, Reclame-effect, TV Jaarrapport

Projectcoördinator

Heb je oog voor zowel hoofdlijnen als details? Ben je oplossingsgericht en ga je geen

PR Manager

Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA) is a leading global media and entertainment company that creates

(Junior) Digital Campaign Manager

Talpa Media Solutions is de verkooporganisatie voor vier Nederlandse commerciële televisiezenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9

6 september

Cross Media Café: Nieuwsvoorziening van de Toekomst

Op dinsdag 6 september organiseren we in samenwerking met Beeld & Geluid weer een gloednieuw

9 -
12 september

IBC 2022

Van 9-12 september 2022 is de International Broadcasting Convention, ’s werelds meest invloedrijke media, entertainment

15 september

Ster Focus

Tijdens Ster Focus blikken we op donderdag 15 september tijdens een online sessie van 12.00

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en