Nieuws

Event

Vacature

TIP Tool

27/05/20
Webinar Peter Field over adverteren tijdens de coronacrisis: een terugblik

Op dinsdag 26 mei vond de webinar met marketinggoeroe en ROI deskundige Peter Field plaats, georganiseerd door egta, The Global TV Group en Screenforce. Onderwerp van de webinar was adverteren tijdens een recessie. De concrete vraag is: wat kunnen we leren over adverteren uit eerdere recessies en in hoeverre zijn deze lessen bruikbaar tijdens de coronacrisis? Een groot en divers publiek nam deel aan de sessie: bureaus, adverteerders en exploitanten van over de hele wereld.

Wil je de presentatie nog eens terugkijken? Of kon je toch niet deelnemen?
Bekijk hier de video terug:

Download hier de volgende documenten die tijdens het webinar aan bod zijn gekomen:

  • Peter’s slide-deck
  • Een samenvatting van de belangrijkste lessen uit de sessie
  • De Tellis & Tellis studie: een kritische review van onderzoek naar reclame in een recessie
  • Vier studies van Malik-Pims London over benchmarking en business management

Screenforce heeft een samenvatting geschreven van de webinar die Peter Field gaf. Bekijk hier het artikel.

Onderzoeken van Peter Field
Met enige regelmaat publiceert Screenforce artikelen over onderzoeken van Peter Field, al dan niet tezamen met Les Binet. Benieuwd naar de andere artikelen en onderzoeken? Ontdek ze hier.

Print Friendly, PDF & Email

Vergelijkbare artikelen

Meer events

Meer vacatures

Andere Release Notes

11/05/20

Lessen van Peter Field: adverteren tijdens eerdere recessies vertaald naar coronacrisis

Covid 19 Nieuws Onderzoek

Egta, de Europese TV- en radiomarketingorganisatie, heeft marketingdeskundige Peter Field gevraagd om een webinar te geven over adverteren tijdens een recessie, op basis van data

01/08/19

Mark Ritson: Onderzoek Binet & Field is niet perfect maar daarom nog niet fout

Kennis Nieuws Onderzoek

In zijn artikel op Marketingweek.com ontkracht hoogleraar marketing Mark Ritson de kritiek die er bestaat op het effectiviteitsonderzoek van Les Binet & Peter Field. In

Topics: ROI

24/09/18

Nieuwe ROI analyse Les Binet: verhouding brand building versus sales activation

Kennis Nieuws Onderzoek

De gelauwerde marketingexpert Les Binet deelt in een interview zijn laatste bevindingen over de optimale balans tussen brand building en sales activation reclames. Ook vertelt

Topics: Reclame-effect, ROI

Projectcoördinator

Heb je oog voor zowel hoofdlijnen als details? Ben je oplossingsgericht en ga je geen

PR Manager

Paramount Global (NASDAQ: PARA, PARAA) is a leading global media and entertainment company that creates

(Junior) Digital Campaign Manager

Talpa Media Solutions is de verkooporganisatie voor vier Nederlandse commerciële televisiezenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9

6 september

Cross Media Café: Nieuwsvoorziening van de Toekomst

Op dinsdag 6 september organiseren we in samenwerking met Beeld & Geluid weer een gloednieuw

9 -
12 september

IBC 2022

Van 9-12 september 2022 is de International Broadcasting Convention, ’s werelds meest invloedrijke media, entertainment

15 september

Ster Focus

Tijdens Ster Focus blikken we op donderdag 15 september tijdens een online sessie van 12.00

Release note 30/01/2020 – API

TIP is uitgebreid met een interface (API) waarmee adverteerders en bureaus hun TV-campagnes direct en