Op dinsdag 26 mei vond de webinar met marketinggoeroe en ROI deskundige Peter Field plaats, georganiseerd door egta, The Global TV Group en Screenforce. Onderwerp van de webinar was adverteren tijdens een recessie. De concrete vraag is: wat kunnen we leren over adverteren uit eerdere recessies en in hoeverre zijn deze lessen bruikbaar tijdens de coronacrisis? Een groot en divers publiek nam deel aan de sessie: bureaus, adverteerders en exploitanten van over de hele wereld.
Wil je de presentatie nog eens terugkijken? Of kon je toch niet deelnemen?
Bekijk hier de video terug:
Download hier de volgende documenten die tijdens het webinar aan bod zijn gekomen:
- Peter’s slide-deck
- Een samenvatting van de belangrijkste lessen uit de sessie
- De Tellis & Tellis studie: een kritische review van onderzoek naar reclame in een recessie
- Vier studies van Malik-Pims London over benchmarking en business management
Screenforce heeft een samenvatting geschreven van de webinar die Peter Field gaf. Bekijk hier het artikel.
Onderzoeken van Peter Field
Met enige regelmaat publiceert Screenforce artikelen over onderzoeken van Peter Field, al dan niet tezamen met Les Binet. Benieuwd naar de andere artikelen en onderzoeken? Ontdek ze hier.